Uzupełniliśmy trenażera o ostatni brakujący element. Na archiwalnej fotografii, na desce po prawej stronie obok wskaźników są widoczne dwie tabliczki eksploatacyjne. W naszym MTS-70 zachowała się niestety tylko mniejsza, która była pokryta kilkoma warstwami farby, ale udało się ją uratować. Tabliczka przedstawia schemat skrzyni biegów, co było na większej niestety nie udało się nam ustalić. Na fotografii widać jedynie, że było na niej kilka wierszy tekstu, dlatego postanowiliśmy improwizować. Uznaliśmy, że na tej tabliczce mogła być zamieszczona procedura uruchamiania silnika i taką treść stworzyliśmy na podstawie instrukcji od polskich motocykli z lat 60. i 70. Zdobyliśmy materiał z epoki - starą bakelitową tablicę rejestracyjną, z którego były kiedyś wykonywane tabliczki. Materiał posiada kilka warstw, w pierwszej czarnej frezowano (grawerowano) numer rejestracyjny odsłaniając kolejną białą warstwę. Grawerowanie tekstu zgodnie ze sztuką nie było łatwe. O pomoc w wykonaniu tabliczki zwróciliśmy się do działającego od lat w Pile Zakładu Grawerskiego „GRAWS” Romuald Selwat. Efekt jest rewelacyjny, materiał z epoki, tekst z epoki i perfekcja wykonania. Wielkie podziękowania dla firmy „GRAWS”, której usługi polecamy, za wsparcie odbudowy tego unikatowego pojazdu wojskowego.