Pierwsza prezentacja unikatowego trenażera MTS-70 za nami. Dzięki profesjonalizmowi naszego kolegi Adama Stolarka pojazd odzyskał dawny blask. Trenażer wspaniale się prezentował pokonując wąskie uliczki i małe rondo na tle Nysy, GAZa-69 i Żuka, czyli pojazdów, które zastępował na wstępnym etapie szkolenia kierowców. Adam zaciera już ręce, kolejny mały pojazd wojskowy, z naszej kolekcji dostanie drugie życie.

Jeszcze raz wielkie dzięki dla naszych partnerów, którzy wsparli projekt remontu MTS-70.

    Projekt odbudowy wsparło kilka firm:
  • MEC Piła, Galwanizernia ZELAN z Nakła nad Notecią,
  • KABAT TYRE, Rosal-System Mateusz Kwaśniewski z Osieka nad Notecią,
  • Renovatio Problasting z Bydgoszczy,
  • AUTOKOLOR – Ukleja Group Sp. z o. o. z Nowej Wsi Ujskiej,
  • Firma ŁASZCZ z Piły,
  • P.P.H.U "MOTO-IMPEX" z Solca Kujawskiego,
  • Zakład Grawerski „GRAWS” Romuald Selwat.